نرخ تتر چه نقشی در محبوبیت تتر دارد؟
نوشته شده توسط : unexer

حتما برای شما هم این مسئله سوال است که تتر چیست و چرا این روزها اینقدر طرفدار دارد؟ برای پاسخ به این سوالا شما باید بگوییم که تتر یک ارز دیجیتال پایه است که با ورود به دنیای ارزهای دیجیتال به سرعت محبوبیت زیادی بین مردم پیدا کرد.

و علت محبوبیتش هم نرخ تتر بود. تتر توانست جایگاه خودش را به سرعت بین بقیه ارزهای دیجیتال به دست بیاورد و بهتر از آن حتی از بقیه ارزها بالا بزند. حتما می دانید که سرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال این روز ها طرفداران مخصوص به خود را پیدا کرده است.

در این مقاله تترلند قصد دارد تا به بررسی این بپردازد که تتر چگونه توانست به سرعت جای خود را در میان مردم باز کرده و محبوب مردم و تریدرها شود. برای بررسی این مسئله ابتدا باید به این بپردازیم که تتر چیست و تاریخچه پیدایش آن به کجا باز می گردد. پس با ما در این مقاله همراه باشید.

نرخ تتر

تتر چیست؟

تتر یک ارز دیجیتال پایه بر محور تکنولوژی بلاک چین است که ابتدا با نام ریل کوین وارد بازار ارزهای دیجیتال شده و سپس پس از چندی شرکت سازنده آن تصمیم گرفت نام آن را تغییر داده و نام تتر را بر روی آن بگذارد.

تتر با نام اختصاری USDT شناخته شده است. این واحد های تتر واحد هایی غیر دیجیتالی هستند و برای ذخیره شدن باید آن ها روی کیف پول هایی ذخیره کرد. تتر از جمله ارزهای دیجیتال پایه معدودی است که دسترس پذیری آن بسیار بالاست و می شود آن را روی کیف پول های زیادی ذخیره کرد.

نرخ تتر

مهم ترین ویژگی تتر همین نرخ تتر است. نرخ تتر برابر با 1 دلار است. شرکت سازنده تتر اذعان دارد که به ازای هر واحد از تتر یک دلار در خزانه بانک ها ذخیره می کند. به همین دلیل است که قیمت تتر همیشه برابر با  یک دلار است و می گویند قیمت آن ثابت است.

البته اگر به نمودار نوسانات قیمت تتر توجه کنید متوجه خواهید شد که گاهی اوقات نوسانات جزئی در قیمت تتر ایجاد می شود. مثلا قیمت آن از 1 دلار به 98/0 یا 01/1 دلار تغییر می کند و 1 دلار نیست. در این باره لازم است بگوییم که این نوسان قیمت جزئی فقط به دلیل میزان عرضه و تقاضای بازار برای تتر است.

یکی از مهم ترین دغدغه تریدرها در ارتباط با تتر این است که اگر زمانی دلار دیگر از تتر پشتیبانی نکن تکلیف این همه سرمایه پشتیبان تتر چه می شود. وگرنه به جز فقط همین موردی که عنوان کردیم تتر هیچ ایراد دیگری ندارد و ارز دیجیتال پایه و محبوب مردم است.

تتر چیست

جمع بندی

شاید برایتان سوال باشد که اگر قصد داشته باشید که با توجه به مزایای تتر و متوجه شدن این موضوع که تتر چیست اقدام به خرید ارز دیجیتال پایه تتر کنید باید از کجا این ارز را تهیه کنید و در آن سرمایه گذاری کنید.

ساده است شما می توانید با مراجعه به صرافی دیجیتال معتبر و با سابقه ای مانند تترلند پس از ایجاد حساب کاربری به راحتی اقدام به خرید و فروش تتر کنید.





:: برچسب‌ها: نرخ تتر , تتر چیست , نرخ تتر در تترلند , تتر , تترلند ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: